Så tycker kunderna!

Några exempel på kunder som anlitat Snacka Sunt är: Scania, Semantix,  Crisp konsulter och Uppsala universitet.

Här följer några kommentarer från deltagarna. 

”Bra presentation och speciellt övningen med cykelslangen. David upplevs också som underhållande.”

”Det var lättillgängligt och samtidigt utmanande på ett bra sätt! Bra också med många tekniker som man snabbt kan använda sig av.”

”Hälsa coachen att det var en mycket bra workshop.”

”Pedagogisk agenda med bra balans mellan inledning, teori, praktik.”

”Klokt att fokusera på ett viktigt moment (magstöd) och skapa bra övningar för detta.”

”Workshopen gav resultat, tror vi alla kunde känna att magstödet förbättrades.”

”Allt detta genomfördes med ett inlevelsefullt, personligt och professionellt framförande.”

”En mycket bra och inspirerande session. Vi utmanades precis på gränsen, vilket jag uppskattade. Att de flesta blev trötta efteråt tar jag som ett tecken på att vi klev ur vår komfortzon. Ett förbättringsförslag är att dela ut ”gummiband” eller liknande på samma sätt som sugrören. Någon enklare variant av cykelslangarna som deltagarna kan använda hemma.”

”Det var inspirerande. David gav oss ett antal bra tips för att prata tydligare och med stöd tycker jag, och han hade roliga övningar.”

”Övningen med cykelslangen var intressant, jag kände verkligen att rösten höll bättre/längre när man kände magstödet. Det var helt klart utanför min komfortzon att ”tala tydligt” en och en, men helt ok.”

”Jag tycker det var ett mycket trevligt inslag på avdelningsdagen. Helt annorlunda mot vad vi brukar, men det kändes ändå relevant. David var bra som talare, imponerande hur han kan styra sin röst för att demonstrera de fysiologiska fenomen som han pratar om. Mycket pedagogiskt. När jag gick därifrån kände jag att jag förstår mycket bättre vad som påverkar rösten, och det mesta handlar nog om magstödet. Sen blir det min utmaning att naturligt ”koppla på” det i vardagen när jag pratar! ”

”Jag tycker David var väldigt duktig och det kändes helt okej att göra dessa röstövningar med honom som stöd. Han gav ett lugnt intryck (inte alls forcerat) vilket jag uppskattar.”

”Underhållande och utbildande på en och samma gång”
Crisp (Crisps konsulter)

”Kanon att få lära sig enkla övningar för att förebygga röstproblem, behövs verkligen i vårt yrke då vi snackar i telefon ungefär 4 timmar per dag.”
Semantix